den tolfte november tvåtusenelva

omg! Bygger ett liv!

Men fan vad jobbigt det skulle vara då att fixa håret...

Det är trevligt att gå runt med lyxproblem i fickan och ett leende på läpparna. Jag som trodde att det här skulle bli min första deppiga höst, men uppenbarligen hade jag fel. Känslor byggs och omformateras, Skyward Sword på Fredag och sen blir det troligen en ny rumskamrat nån gång nästa vecka. "En ny rumskamrat", herrh, låter lite som om jag samlade på dem likt Pokémon.

Sen gjorde vi klart vårt första klassfanzine i veckan! Även om jag inte blev så kalasglad över själva resultatet så var processen kul och givande.

Och idag... Idag ska jag åka till Katrineholm och gå på bio med fröken Marlene av Norrland och se den nya Tintin-filmen, hoppas på att den är fin.

Det börjar bli dags för mig att gå till bussen nu.

Över och ut.

Fotavtryck

Kommentera inlägget här:

Superhjältenamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Smygreklam för din hemsida/blogg:

Beskriv ditt tassavtryck:

Trackback
RSS 2.0