den femte november tvåtusenelva

Har spelat Banjo-Kazooie hur mycket som helst de senaste dagarna. Brukar vanligtvis aldrig bli så pass inne i ett spel jag redan klarat en gång förut, men jag har glömt bort så mycket i spelet. 

Som det faktum att det hänger en liten musikensemble som kör a capella i en sköldpaddas mage. Dom är ganska dåliga, faktiskt.

La. La. LA.

Eller att man kan förvandlas till en fantastisk liten pumpa! Sen finns det en mängd andra saker man kan förvandla sig till också, som till exempel en krokodil, ett bi, eller en tvättmaskin.

hei hur e leget

Hursomhelst är det är en grej jag gillar med spel ibland, när man har glömt bort såpass mycket att varje nytt kapitel blir ett överraskningsnostalgimoment. Det är trevligt. Speciellt!
Fruktansvärt kass humor är det i spelet också, vilket jag gillar. Mycket ordlekar och såna där "Aah, aah? Fattar du?"-skämt, som sen ingen applåderar åt.

Väldigt trevligt spel.

Nu ska jag hälla upp lite glass till mig själv (alla som bor i en liten håla där det bara går tre bussar på helgerna och därmed utesluter all helgaktivitet förtjänar lite glass) och fortsätta spela.

SEE YOU LATER REFRIGERATOR!

Fotavtryck
Postat av: Tootsie

hahahah "see you later refrigerator" <3

jag brukar säga det i smäktande tonfall, med gråten i halsen, varje dag när jag drar hemifrån.

2011-11-10 @ 12:25:22

Kommentera inlägget här:

Superhjältenamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Smygreklam för din hemsida/blogg:

Beskriv ditt tassavtryck:

Trackback
RSS 2.0